میلاد میداوودی؛ استقلالی‌ترین فوتبالیست دنیا!

میلاد میداوودی؛ استقلالی‌ترین فوتبالیست دنیا!

بعضی از بازیکنان وجود دارند که اخلاق و انتخاب‌های جالبی دارند و از این منظر شهرت دارند. برای مثال کریمی به غیر از یک الی دو مقطع همیشه لباس قرمز پوشید و حتی در بایرن مونیخ. فرهاد مجیدی هم  بعد از پیوستن به استقلال لباس تیم دیگری در داخل کشور را نپوشید و  حتی وقتی با امیر قلعه نویی به مشکل خورد ترجیح داد از فوتبال خداحافظی کند و به پیشنهاد سایر تیم‌های لیگی جواب نه بدهد. میلاد میداوودی هم به نوعی از همین دست بازیکنان است.
میداوودی مهاجم مسجد سلیمانی استقلال خوزستان فردا باید در مقابل تیم سابقش استقلال تهران قرار بگیرد.
اما نکته ی جالب برای میداوودی این است که او تنها بازیکنی است که برای سه تیم استقلال اهواز, استقلال تهران و استقلال خوزستان بازی کرده است. به نوعی هر تیمی با نام استقلال که وارد لیگ برتر شده است میلاد سابقه‌ی حضور در این تیم‌ها را دارد و در همه‌ی انها هم 10 پوشیده است.
البته میداوودی در سال‌هایی دورتر و به دلیل سربازی در پاس تهران هم بازی کرد و سالِ گذشته هم در یک نیم فصل برای آلومینیوم هرمزگان بازی کرد و مدتی هم حضور ناموفقی در الاهلی داشت. اما مهمترین دوران فوتبالی‌اش را در تیم های استقلالی سپری کرد.
میلاد از خانواده‌ای کاملا استقلالی به فوتبال ایران معرفی شد و تعصب‌اش به این نام را هم اینگونه پاسخ داد. باید دید میداوودی می‌تواند امسال هم به دوران اوجش بازگردد و عصای دست ویسی شود یا خیر؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 15:51 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح