صادقي: اين سخت‌ترين بازي 15 سال اخير استقلال است

 صادقي: اين سخت‌ترين بازي 15 سال اخير استقلال است

شكست 2 – صفر استقلال در بازي اف‌سي سئول كره جنوبي بازيكنان اين تيم را تا حدود زيادي براي صعود به فينال نااميد كرده است. زدن يك گل به اف‌سي سئول مي‌توانست اين روزها باعث اميدواري استقلال باشد اما بازيكنان استقلال مي‌ترسند از اينكه در بازي برگشت دروازه‌شان باز شود آن وقت براي جبران نتيجه بايد چهار گل بزنند. به همين خاطر بازيكنان باتجربه استقلال در تلاش هستند تا با آرامش در اردو از نظر روحي شرايط تيم را براي مقابله با اف‌سي سئول آماده كنند. روز گذشته به سراغ اميرحسين صادقي يكي از بازيكنان باتجربه استقلال رفتيم تا درباره شرايط حساس بازي با اف‌سي سئول با اين مدافع صحبت كنيم. این مصاحبه را به نقل از ایران ورزشی بخوانید.

شرايط اين روزهاي استقلال چطور است و در تمرينات چه مي‌گذرد؟ 
شرايط بد نيست اما متأسفانه دو گل كره شرايطمان را در تهران سخت مي‌كند. 
استقلال در كره 35 دقيقه منطقي بازي كرد اما به يكباره شيرازه اين تيم از هم پاشيد،‌ دليل اين از هم گسستگي استقلال چه بود؟ 
متأسفانه ما مبتديانه فوتبال بازي كرديم. كره‌اي‌ها مي‌خواستند ما روبه جلو بازي كنيم و از ضدحملات استفاده كنند و همينطور هم شد. ما درصدد بوديم كه گل نخوريم اما غافلگير شديم و متأسفانه باختيم. 
زدن يك گل هم مي‌توانست در بازي برگشت حاشيه امنيت براي شما ايجاد كند اما به نظر مي‌رسد در بازي روز چهارشنبه براي اينكه گلي دريافت نكنيد استرس خواهيد داشت.؟ 
دقيقاً فكر مي‌كنم روز چهارشنبه سرتا پا استرس باشيم. دو بازيكن در كمربند مياني تيم نيستند. كارمان سخت است ولي دلم روشن است كه مقابل 100 هزار تماشاگر پيروز مي‌شويم. 
اكثر كارشناسان بر اين عقيده هستند كه اگر 15، 20 دقيقه ابتدايي بازي گل بزنيد كار كره‌اي‌ها سخت مي‌شود و مي‌توانيد برنده باشيد. ؟
ما هنوز تمرين‌هايمان را به طور كامل شروع نكرديم. اختلاف ساعت، سختي‌هايي كه در تايلند و كره كشيديم و شرايط بدي كه از نظر روحي و بدني داشتيم تيم را اذيت مي‌كند. اميدوارم بتوانيم طي يكي دو روز آينده ريكاروي بدني و روحي كنيم. 
در بازي مقابل كره 6 بازيكن يك كارته داشتيد كه به نظر مي‌رسيد ترس از دو كارته شدن باعث احتياط و در نتيجه شكست تيم شد! ؟
درست است. متأسفانه 2 بازيكن كليدي ما دو اخطاره شدند. البته در بازي رفت هم دو بازيكن خوبمان مثل سياوش و خسرو را هم نداشتيم اين بازي هم تا حدودي شرايط آن بازي را دارد فكر مي‌كنم سخت‌ترين بازي 15 سال اخير استقلال بازي برگشت با اف‌سي سئول باشد كه اميدوارم اين شرايط سخت را با موفقيت پشت سر بگذاريم. 
به نظر خيلي نااميد هستيد؟ 
شرايط سخت است، اما انگيزه‌مان را از دست نداديم اگر به فينال صعود كنيم شك نكنيد قهرمان آسيا مي‌شويم. 
چقدر با اطمينان صحبت مي‌كني! 
چون حريف فينالمان اصلاً قوي نيست. باور كنيد بازي بوريرام سخت‌تر از اف‌سي سئول بود اما هيچ‌كس نگفت با ‌آن شرايط سختي كه دركره برايمان ايجاد كردند استقلال خوب كار كرده است. ولي وقتي به كره باختيم اينطوري از ما انتقاد مي‌كنند. تركش‌هاي بعد از باخت به كره غير طبيعي است. 
نقطه ضعف اف‌سي سئول را در چه مي‌بيني؟ 
نقطه ضعف كه خيلي دارد. 
پس چرا در بازي رفت از اين همه نقطه ضعف استفاده نكرديد؟ 
خيلي كار كرده بوديم اما شايد باورتان نشود زمين آنقدر خراب بود انگار روي ماسه بازي مي‌كرديم تمام بازيكنان پشت پايشان گرفته بود. در طول بازي با چمن مبارزه كرديم. بايد در زمين قيافه بازيكنان اف‌سي سئول را مي‌ديديد از ما ترسيده بودند ولي حواشي كره نگذاشت ما برنده شويم. 
حواشي؟ يعني در كره هم شما را اذيت كردند؟ 
نه در حد تايلندي‌ها اما مشكل داشتيم، ضمن اينكه خيلي خسته بوديم ولي دلم روشن است با توانايي كه در بچه‌ها مي‌بينم مي‌توانند اف‌سي سئول را شكست دهند و به فينال برسيم. اگر حريف كره‌اي را شكست دهيم تاريخ بزرگي را در فوتبالمان رقم زده‌ايم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, | 19:57 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح