کریسمس مونیخی در انتظار لواندوفسکی: در ژانویه با بایرن قرارداد می بندم

کریسمس مونیخی در انتظار لواندوفسکی: در ژانویه با بایرن قرارداد می بندم

به گزارش رسانه های لهستانی روبرت لواندوفسکی مهاجم اول بوروسیا دورتموند و تیم ملی لهستان همانگونه که انتظار می رفت با باشگاه بایرن مونیخ به توافقات نهایی دست یافته است و روز دوم ژانویه 2014 برای عقد قراردادی چهارساله با این باشگاه راهی مونیخ می شود.

این مهاجم لهستانی تا تابستان 2014 با باشگاه بوروسیا دورتموند قرارداد دارد و با مخالفت مدیران باشگاه دورتموند اجازه ی خروج زود هنگام در بازار تابستانی و پیوستن به بایرن را نیافت تا اوایل فصل را با دلخوری آغاز کند. به نظر لوا برای رسیدن به آرزوی خود باید تا پایان این فصل منتظر بماند.

بنا به ادعای رسانه های لهستانی این خبر به تایید وکلا و ایجنت لواندوفسکی نیز رسیده است.

حالا خود لواندوفسکی در صحبت هایی تردیدهای موجود را از میان برده و اعلام کرده که در سال 2014 به عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ منتقل خواهد شد. او در پایان بازی دورتموند مقابل مونیخ 1860 که با برد 0-2 زرد پوشان در این بازی جام حذفی همراه بود به خبرنگاران اعلام کرد که الیانس آرنا مقصد آتی اش است و در ماه ژآنویه پیش قراردادی را با بایرن مونیخ به امضا خواهد رساند.

در پایان بازی سه شنبه شب لواندوفسکی درپاسخ به سوالی دراین مورد که آیا او انتقالش به تیم گواردیولا در ماه ژانویه را تائید می کند یا خیر گفت:« بله. چون در آن زمان من رسما قراردادم را امضا خواهم کرد.»

لواندوفسکی در سال 2010 با قراردادی 4.5 میلیون یورویی از لچ پوزنان به دورتموند منتقل شد و در 149 دیداری که برای این تیم برگزار کرد، 80 گل به ثمر رساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, | 13:37 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح